Administrator

Zapraszamy uczniów klas I-III, IV-VI i VII-VIII
do udziału w XV Powiatowym Konkursie Wiedzy OMNIBUS 2024.

Konkurs składał się będzie z dwóch etapów:

  • I szkolnego – polegającego na rozwiązaniu testu (45 minut).
  • II powiatowego – będącego rywalizacją indywidualną przeprowadzoną w kilku rundach. W II etapie będą uczestniczyć zwycięzcy I etapu. Zadaniem uczestników będzie udzielenie odpowiedzi na pytania z różnych dziedzin wiedzy, np. przyrody, matematyki, informatyki, sztuki, historii i języka polskiego.
    Warunkiem uczestnictwa w II etapie Konkursu jest podpisanie przez rodziców/opiekunów prawnych oświadczenia dotyczącego publikacji danych osobowych, wizerunku

Etap powiatowy odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kopernika 9.

  • Zgłoszenie szkoły do udziału w Konkursie prosimy przesłać pocztą elektroniczną do 20.04.2024 r.
  • Wszystkim szkołom chętnym do wzięcia udziału w rywalizacji prześlemy drogą elektroniczną zestawy pytań. Zestawy dostosowane będą do grup wiekowych: uczniów z klas I-III, IV–VI i VII–VIII.

Rozgrywki finałowe planujemy przeprowadzić:

KLASY VII-VIII  21.05.2024 godz. 9:30

KLASY IV-VI     22.05.2024 godz. 9:30

KLASY I-III        23.05.2024 godz. 9:30

Organizatorzy

REGULAMIN (KLIKNIJ>>>)
KARTA ZGŁOSZENIA SZKOŁY
KARTA ZGŁOSZENIA FINALISTY
OŚWIADCZENIE RODZICA

Elżbieta Gajda

a19791d2 837e 4021 9c7d 7c9aba64a864W ubiegłym tygodniu klasa 3d realizowała krąg tematyczny związany z ekologią. Przeprowadzone zajęcia, skupiające się na kluczowych aspektach segregacji odpadów i dbania o środowisko naturalne miały na celu utrwalenie zasad segregacji i uświadomienie, dlaczego jest to tak ważne, by robić to właściwie. Dbanie o środowisko to nie tylko działania mające na celu ochronę przyrody, ale również ważne elementy zapewniające lepszą przyszłość dla kolejnych pokoleń. Poprzez prawidłową segregację odpadów zmniejszamy ilość śmieci trafiających na wysypiska, wspieramy recykling i minimalizujemy negatywny wpływ na środowisko naturalne. Nasze lekcje pokazały, że małe zmiany w codziennych nawykach mogą mieć duży wpływ na stan naszej planety. Dzieci miały okazję potrenować, jak poprawnie segregować odpady, rozpoznawać różne typy materiałów oraz zrozumieć, dlaczego takie działania są niezbędne dla zachowania czystości naszej planety. Na zakończenie wykonane zostały plakaty zachęcające do segregacji odpadów i dbania o środowisko. Pamiętajmy, że dbałość o planetę zaczyna się od nas samych.🙂🌿🌎

Czytaj więcej: Edukacja ekologiczna w kl. 3d
Iwona Rojek

10 kwietnia 2024r. w Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim odbył się konkurs z języka angielskiego „Master”. Wzięło w nim udział 40 uczniów klas ósmych z ponad 20 szkół powiatu mińskiego, walcząc o tytuł mistrza gramatyki. Prace konkursowe sprawdzał zespół anglistów SP1 wraz z niezależnym członkiem komisji w osobie p. Jolanty Rybińskiej ze SJO. Studium Języków Obcych w Mińsku Mazowieckim zasponsorowało także nagrodę główną dla zwycięzcy w wysokości 700 zł. Po zaciętej walce najwyższym wynikiem i laureatem tytułu mistrza 🏆okazał się Hubert Tymiński ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim, przygotowany do konkursu przez p. Agnieszkę Kapicę. Zwycięzcy gratulujemy!

2c9014a2 6e50 47e2 a6fd 6d20f2b1b4821285a09f f5f5 4beb bade 80eec10c1630

MSU

Dnia 12.04 w naszej szkole odbył się konkurs piosenki ekologicznej 🦋🍀🌎 w ramach realizacji projektu Vision2045.

Konkurs został zorganizowany przez Mały Samorząd Uczniowski.

Mali artyści występowali w dwóch kategoriach: klasy III oraz klasy I i II. Jury w składzie p. dyrektor Ewa Żak, p. Aneta Bartnicka oraz p. Tomasz Zalewski wysłuchali 26 piosenek 🎤🎼 Wyniki oraz występy laureatów odbędą się podczas apelu z okazji Dnia Ziemi 🌿🌳🌏

 

91e7bb48 db33 4864 8a5f 31906f28a3f1bad4387c 4d09 4a83 ba45 18c79a088d4a 1

Ola Kołodziejczyk

20240302 175013

IMPRESS na Ogólnopolskich Konfrontacjach Tanecznych 😍
Tancerki po prostu zachwyciły i osiągnęły niesamowite wyniki! 😍 Emocje sięgały zenitu! 😍Były łzy szczęścia i dumy! 😍
A dlaczego? Zobaczcie sami:
Kategoria impro solo taniec współczesny:
🏆1 miejsce - Veronika Stadnychak - na 36 tancerek w wieku 11-12 lat! 
🏆2 miejsce - Liza Hryn - na 24 tancerki w wieku 9-10lat!
Kategoria impro solo jazz 11-12lat!
🏆5 miejce (1 miejsce od trenerek) - Kaja Kocak - na 26 tancerek!
🏆Cudowny ćwierćfinał (1 miejsce od trenerek) Nadia Piechowicz!
Kategoria impro solo jazz debity 11-12 lat na 8 tancerek!
🏆1 miejsce - Aleksandra Padzik!
🏆2 miejsce - Martyna Zawiska!
🏆3 miejsce - Martyna Perl!
🏆4 miejsce (2 miejsce od trenerek) - Magdalena Adamiec!
🏆5 miejsce (2 miejsce od trenerek) - Amelia Werengowska!
Kategoria mini formacje taniec współczesny:
🏆1 miejsce - IMPRESS Junior w składzie - Veronika Stadnychak, Joanna Zaborowska, Kaja Kocak, Liza Hryn, Nadia Piechowicz
Kategoria formacje i mini formacje cheerleaders:
🏆1 miejsce - IMPRESS Junior w układzie "Dziewczyny z drużyny"!
Kategoria formacje inne formy tańca:
🏆3 miejsce - IMPRESS Junior w układzie "When I Grow Up"!
Kategoria duety taniec współczesny:
🏆3 miejsce - Kaja Kocak i Veronika Stadnychak!
Kategoria solo taniec współczesny od 15 lat:
🏆3 miejsce - Oliwia Wasiak!
Kategoria solo jazz powyżej 16 lat:
🏆4 miejsce - Agata Łyczkowska!
Kategoria duety jazz od 15 lat:
🏆2 miejsce Agata Łyczkowska i Oliwia Wasiak!
Czytaj więcej: IMPRESS na Ogólnopolskich Konfrontacjach Tanecznych
BPolkowska

AGL A5 rgb konkursMiejska Biblioteka Publiczna w Mińsku Mazowieckim zaprasza uczniów klas IV-VIII do udziału w konkursie „W cieniu naszych przodków: odkrywamy rodzinne tajemnice”.
Książki Cezarego Harasimowicza takie jak: „Mirabelka”, „Tajemnica Iny” czy  „Saga, czyli filiżanka, której nie ma”, miały swój początek w spotkaniach i uważnych rozmowach z ludźmi. Zachęcamy, aby pisanie opowiadania na konkurs również rozpocząć od spotkań i rozmów z bliskimi, które mogą odsłonić fascynujące historie.
Niezależnie od tego, czy Twoja historia opowiada o bohaterstwie, miłości, czy też tajemnicach ukrytych przez lata, warto ją poznać i zastanowić się, jakie lekcje możemy wyciągnąć z przeszłości.

Aby wziąć udział w Konkursie należy:
1. Napisać opowiadanie związane z historią swojej rodziny, zainspirowane twórczością Cezarego Harasimowicza.
2.
Przesłać je na adres mailowy Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mińsku Mazowieckim: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Termin nadsyłania prac mija 10 maja 2024r.

STRONA KONKURSU (KLIKNIJ>>>)

REGULAMIN (KLIKNIJ>>>)

Administrator

Zapraszamy wszystkich warcabistów na Szkolny Turniej Warcabowy, który odbędzie się tuż po majówce.  Jak co roku przewidujemy trzy kategorie wiekowe:

klasy I - III      6.05.2024 r.

klasy IV - VI    7.05.2024 r.

klasy VII - VIII    8.05.2024 r.

 

Zapisy w świetlicy szkolnej.

Zwycięzcy otrzymają medale.

Szczegóły na plakacie.

 

Ewa Dobrodziej

3676d088 075f 40c5 bcf8 2b373c859238Dnia 8.04.2024 r. w hali widowiskowo-sportowej Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim odbył się finał międzypowiatowych igrzysk dzieci w siatkówce dziewcząt. Wzięło w nim udział 6 zespołów reprezentujących powiaty z regionu siedleckiego: SP Górzno, SP Suchożebry, SP Dobre, SP Sokołów Podlaski, SP Siedlce i SP 1 Mińsk Mazowiecki. Każdy zespół rozegrał 4 spotkania. Nasze zawodniczki w finale zagrały bardzo wyrównane spotkanie z dziewczynami z SP Górzno. Klasyfikacja końcowa:

1 miejsce: SP 1 Mińsk Mazowiecki - awans do mistrzostw mazowsza 💪👌🙂🏐🥇🏆

2 miejsce: SP Górzno

3 miejsce: SP Suchożebry

Wielkie brawa👏👏👏🏐🥇🏆

Czytaj więcej: Uczennice Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim zostały MISTRZYNIAMI MIĘDZYPOWIATOWYCH...
Administrator

1 8W trakcje realizacji kolejnych zadań Międzynarodowego projektu edukacyjnego "Literki w akcji" pierwszoklasiści wspaniale się uczyli poprzez zabawę. W lutym wykonali „Kolorowe dyktando”. Zabawa ta stanowiła połączenie nauki pisania liter z aktywnością plastyczną, mając na celu stymulowanie kreatywności oraz wspieranie rozwoju umiejętności współpracy. Uczniowie utrwalali kształt poznanych liter oraz ćwiczyli skupienie uwagi. W marcu, zaś mieli do wykonania trzy zadania. Pierwszym z nich była dynamiczna gra edukacyjna „Wyścig liter”, która włączała aktywność fizyczną do procesu nauki liter, pobudzając zaangażowanie uczniów. Dzieci nie tylko utrwalały kształt liter, ale również brały udział w aktywnej zabawie, która sprzyjała integracji grupowej. Kolejnym zadaniem była gra „Słomkowy Alfabet”. To ciekawa forma edukacyjna, która wciągała uczniów w świat liter poprzez angażowanie ich umiejętności motorycznych. Ta metoda nauki przekształca proces edukacji w aktywną i przyjemną formę spędzania czasu, jednocześnie zachęcając uczniów do zdrowej rywalizacji. Ostatnim marcowym zadaniem była zabawa „Sensoryczny alfabet”, która stymulowała zmysły dzieci i rozwijała umiejętności manualne uczniów. Zabawa łączyła elementy nauki z terapią sensoryczną. Zmysł dotyku był tu kluczowy, ponieważ uczniowie, odczuwali różnicę tekstur między gładkim talerzem, a sypką mąką. Talerze stały się interaktywnymi tablicami, na których każde pociągnięcie palcem tworzył widoczny ślad, umożliwiając nauczycielowi ocenę precyzji i formy narysowanych liter. Wszystkie podejmowane działania dostarczyły pierwszakom wiele radości oraz w atrakcyjny sposób przyczyniły się do utrwalenia poznanych liter. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Czytaj więcej: Projekt edukacyjny w klasach pierwszych - "Literki w akcji"